Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

onsdag den 5. august 2009

Hygge på Café Goa



Jeg er lige kommet hjem efter den skønneste hyggeaften på Café Goa med de 3 yndlingstøser :) Det er første gang vi har besøgt lige dén café, men der er nok ikkesidste gang! Jeg var sådan lidt småskeptisk, da jeg vidste de serverede meget indisk inspireret mad. De havde dog også almindelige caféretter og da jeg ikke følte mig specielt modig i dag valgte jeg en enkel mozarella sandwich med masser salat, tomat, mozarella og et skvæt balsamico sirup. uhm, det var bare super lækkert. Jeg blev godt mæt, men det var mæt på den der ikke-slå-mave-agtige måde :) det var let og friskt, og passede fantastisk til sådan en lun sommeraften som i dag. Det var bare så hyggeligt at sidde der i aftensolen på tagterrassen med de bedste tøser og god mad! prisen var faktisk heller ikke helt hen i vejret, 110 kr incl. en balje sodavand.
To af tøserne fik ved en fejl noget andet mad end det de havde bestilt. Tjeneren (stakkels gut!) var lige startet ½ time før vi kom og havde kludret lidt i bestillingen, men det er jo hvad der kan ske :) ejeren kom op og snakkede med os om det. han tilbød dem at de kunne få det mad de oprindelig havde bestilt, men at der var lidt tryk på i køkkenet lige nu. Han tilbød dem så også at vi kunne få en omgang drinks bagefter ;) og det siger man jo ikke nej til!
Jeg fik en daiquiri mmm... sol og sommer i et flot glas :) den var bare god (og gratis). Det var en helt igennem dejlig aften med godt selskab og virkelig god mad. Jeg tror ikke det er sidste gang vi besøge Café Goa :)

0 kommentarer:

Send en kommentar