Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

tirsdag den 15. september 2009

The Lost Symbol


Yir :D fik en fantastisk ide midt i undervisningen i dag (hvis jeg selv skal sige det). Vi fik lidt tidligere fri og man skal da være et skarn hvis man ikke udnytter det til at brænde lidt penge af, selv om det så kun er i den nærmeste Netto :) Netto er forresten er fantastisk butik!
Meen det det hele handler om er: Jeg kom til, meget sponant, at købe Dan Browns nye bog, "The Lost Symbol" til kun 139kr!! hvis det ikke er billigt sååå..
Jeg har allerede reklameret lidt med at jeg nu er den heldige ejer af endnu et stykke fantastisk boglig spænding og har fået den første person på venteliste til nærmere gennemlæsning :) Kan godt forstå at Bitten , min evighedsveninde gerne vil låne den. Jeg satser på at den er god!
Her til aften har vi været ude på gården hos min mor og far. Helt fantastisk at kunne slå 4 fluer med et klask. Vaske tøj gratis, besøg mor&far, lege med Fie-hunden og spise god, gratis aftensmad hehe :D fik faktisk rester med hjem til madpakken i morgen. Såkaldt "Øf stroganoff" :) hmm 5 fluer må det faktisk være.
Jeg fik 3 glas hjemmelavet blomme, brombær og solbær syltetøj og lidt æbler med hjem. herligt!
Nu skal jeg også op under min dyne og tælle høns, det bliver en laang dag med tværfagligt projektarbejde med 5. sem. fys'er i morgen.

0 kommentarer:

Send en kommentar