Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

fredag den 29. januar 2010

Ny blender

Så fik jeg endelig den blender jeg har sendt mange kærlige blikke hver gang jeg har været på arbejde :) Jeg skal nok allermest takke MissMuffin for at reklamere lidt for det fantastiske tilbud i Elgiganten. 555 penge! det er billi'! Jeg fik overtalt Daniel til at give mig den i forsinket julegave, så det er jo bare win-win for både mig og ham :D Nu har vi fået den hentet og jeg glæder mig til at få prøvet den snart. Nu kan Bitten få min Limegrønne OBH frutti blender, da hendes egen afgik ved døden på meget tragisk vis!

Et andet højdepunkt fra min dag, er at jeg endelig har fået smagt peanutbutter da jeg spiste frokost med beboerne i dag. og for søren hvor smager det altså bare usandsynligt godt på rugbrød og med masser af bananskiver ovenpå :) nam! min skepsis er pist forsvundet og jeg tror at jeg enten bliver nød til at købe et glas, eller lave det selv når jeg får noget tid. Mmm.. måske jeg også skulle prøve krafter med almondbutter. Det skulle også smage dejligt på havregrød.

Sidste højdepunkt for i dag, er at jeg har fået weekend :) Jeg kan ikke engang skrige "endelig", da jeg er vild med at være på praktikstedet. Det er bare så dejligt. Dagene og gode og går bare super hurtigt, så selvom jeg skal op kl. 5, er det helt bestemt det værd. Jeg glæder mig allerede nu til de aktiviteter jeg skal træne med "mine" beboere i næste uge.
Nu står weekenden bare på hygge, arbejde og afprøvning af en opskrift i morgen :)

I må have en dejlig weekend :)

5 kommentarer:

MissMuffin sagde ...

Så lidt:)
Det skønt at få andre til at bruge penge, haha!
Jeg er hvertfald rigtig glad for min, den kan nogle tricks..
Jeg er ikke helt vild med det der peunut-butter, men det sku være rimeligt helse-agtigt og ernæringsmæssigt korrekt, så måske jeg skal angribe det glas der står bagerst i skabet og gemmer sig...

Dejligt at høre du er glad for din praktik!

Linebinevaskemaskine sagde ...

glæder mig også til at få den pakket helt ud og prøvet i morgen :)
peanutbutter på rugbrød med banan smager ihvertfald super :) har slet ikke turde kigge på varedeklerationen ;)

Sofie Maria sagde ...

Mmm jeg spiser peanutbutter-banan-rugbrødsmad stortset hver dag - min absolut yndlingsspise! :) De er også lækkert med æbleskiver ovenpå. At det er super sundt, er jo bare et plus ;) Prøv også at lave din egen hasselnøddesmør - mums:)

Hilsen en nøddesmør-elskende Sofie ;)

Linebinevaskemaskine sagde ...

sofie maria: jeg kan godt mærke at jeg virkelig er gået glip af noget :D det er bare godt!mmm.. nu bliver jeg nød til at prøve både mandel og hasselnødde smør ;)

Tina Liel sagde ...

Tillykke med blenderen - jeg kan også gå helt i ekstase over en ny køkkenmaskine he he. Peanutbutter er noget af det bedste UHM..... Hvor er det altså dejligt at du er glad for dit praktiksted! KNUS

Send en kommentar