Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

søndag den 17. januar 2010

Status!

Vi havde status i butikken i går og det havde jeg sltså ikke lige set komme! Jeg fik det først at vide fredag, men heldigvis havde jeg ingen planer lørdag.
Jeg er rigtig glad for mit lille "weekend" arbejde, men hold op hvor er 13 timer lige i overkanten. Jeg havde slet ikke nogen pause jeg kunne komme ned og sidde i fra middag til kl. 23. Mine fødder er heller ikke hvad de har har været. Gulvet er lavet af 1000 vis små sten der er "limet" sammen, så der er ret hårdt både for ryggen og fødderne.
:) jeg er bare glad for at jeg havde taget skiftesko med, men kunne nu godt have tænkt mig sådan et par her også. De skulle være så skønne at gå i, men nu er jeg også ret glad for tåstrømper. Jeg glemte så bare at skifte tilbage til mine rigtige sko igen da vi var færdige kl. 23, så nu står mine gode, varme, vandtætte Nikestøvler derude og savner mig :D
Bonus ved den lange arbejdsdag i går er jo pengene, jeg tjente jo faktisk mere ind end den blender jeg vil have koster og så får vi personale rabat :)

Heldigvis kunne jeg, med god samvittighed, kollapse på sofaen sammen med Daniel, mit gode tæppe og Caramel Chew Chew :)
I eftermiddag/aften står den på tøsehygge og spisning sammen med yndlingstøserne :) det glæder jeg mig så meget til. Så kan vi måske også få snakket om der er mulighed for en bette rejse til sommer ;) sol og varme.. aaahrr

4 kommentarer:

MissMuffin sagde ...

Puha, det lyder som en hård omgang Line!
Jeg er ikke god til at stå op en hel dag, med mindre jeg kan gøre det i bare fødder!
Men dejligt at du så fik tjent ind til den blender du gerne vil have- hvorfor en er det? Jeg er allerede super glad for den jeg fik at Kristian:)

Linebinevaskemaskine sagde ...

Jeg er også bare mørbanket i dag :) det er den blender ligesom jeres. Det er den bedste der kan fåes for nogenlunde rimelige penge og ellers ville jeg godt have kitchenAiden ;) dejligt at du er glad for den :)

Piskeriset sagde ...

Psst - har tagget dig til en blogleg :-)

Linebinevaskemaskine sagde ...

piskeris: psst ;) tak. den vil jeg gå i krig med i morgen :D

Send en kommentar