Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

lørdag den 6. marts 2010

Man down!

Efter fødselsdagsshopping, cafehygge, kapring til ekstra fredagsarbejde, oprydning, rengøring, bagning af after eight cupcakes, borddækning i går og hentning af morgenbrød, brygning af kaffe i spandevis, pyntning af cupcakes, besøg af svigerfamilien fa fyn og forældrene kl. 10-19, indkøb af friske hindbær, hente aftensmad fra austalian barberque, oprydning, opvaske, bagning af to hindbærmousse kage m. nøddebunde og oprydning er jeg nu done, finito, over and out og klar til kollaps på sofaen før det går løs med familie fødselsdag imorgen :) jeg tror jeg sover godt i nat ;) jeg skal også lige finde lidt tid til at blogge om fødselsdag, gaver, chicken pie, after eight cupcakes og hindbærmoussekagen... men for nu, tror jeg bare sofaen og et tæppe kalder :) god lørdag aften derude

2 kommentarer:

Bitten sagde ...

Nu skal du ikke få stress over at eje en blog :P Men vi ser selvfølgelig frem til at høre om dine bage-eskapader.
Ps. Mmm, Australian Barbecue!

Linebinevaskemaskine sagde ...

jeg stresser ej :D jeg har bare haft travlt ;) det mad var bare så godt, nam!

Send en kommentar