Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

tirsdag den 6. april 2010

Påske - over and out!

Påskeferien er lige så stille ved at takke af for den her gang og jeg tager heldigvis lige i dag med, da vores undervisning er blevet flyttet :)
I tirsdags var vores underviser syg, men havde lavet nogle spørgsmål vi selv kunne sidde med på klassen (yay..), men, dengse som jeg åbenbart er, sad jeg troligt i klassen kl. 8, sammen med tre ander der var mødt op. well, min samvittighed havde det i det mindste godt (selvom jeg kunne have sovet længe, ork). Onsdag mødte hele klassen op til undervisning kl. 8, pakkede alle vores sager ud og fandt så ud af at den underviser vi skulle have også havde meldt sig syg.. stemningen var ikke udbredt positiv, men tilgengæld betød det jo tidlig påskeferie :) Jeg fejrede det ved at køre til bageren efter rundstykker og jordbærkage til at tage med hjem til mor og far. eeelsker jordbær kage!

Torsdag var vi til 25 års fødselsdag ved en af vennerne, der lige skulle have 5 kg kanel ;) 2 kg i pulverslukker og 3 kg ved håndkraft. Nu har alle herrerne i slænget også vist mere eller mindre fået kanel og jeg satser stærkt på at Daniel ikke når at få peber når han bliver 30 om et par år ;)
Det var en rigtig hyggelig fest med god mad og søde mennesker, men vi blev desværre nød til at tage hjem kl.01 da vi skulle til Fyn 9.30 dagen efter. Jeg kørte hjem og jeg er glad for at jeg ikke var Daniel dagen efter, føj! :) Det var vidst godt nok at jeg kørte os til påskefrokosten på fyns land. Det var nogle travle dage syd på med Daniels familie, men virkelig hyggelige :) vi nåede også lige en familiefødselsdag og en hygge eftermiddag/aften hos Daniels bedste ven. Vi købte ind til lidt god mad, fik prøvet et par spændende special øl og en kop rødvin.

 
Jeg prøvede Young's Double Chocolate Stout, hvilket ikke var den store succes! Tiltrods for det fine navn og den flotte dåse smagte den ikke særlig godt :( kaffe-øl, bvdr. Men jeg tror den ville være super god i brød eller pandekager.

Igår blev tilbragt sammen med mine forældre, lillesøster + hendes kæreste i sommerhuset i Hals :) det var en rigtig hyggelig måde at afslutte påsken på.

Jeg vil lige afslutte mit bloggeri med et billede af mine påske hindbærsnittere, der var været en tur igennem "Colorsplash" på Iphonen :)

0 kommentarer:

Send en kommentar