Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

fredag den 7. maj 2010

En lille bitte morgenleg

Nicholaine har tagget mig i en lille blogleg :)

Morgenens nedtur: Ondt i ryggen, jeg vist ved at blive gammel ;)

Udenfor mit vindue: Blæst, græs og grå fluffy skyer

I mit fjernsyn kører: Ingenting :)

Jeg vil til at høre: Backstreet Boys?

Mit tøj er: ikke noget at prale af. Snart en kop&Kande trøje.

I dag skal jeg nå: Arbejde på projekt, at slæbe havemøbler på arbejde og ligge vandret på sofaen i aften.

Men jeg vil hellere: Læse en spændende bog og have en hyggeaften herhjemme med god mad og en god film.

Weekenden skal gå med: Arbejde i butikken og med eksamensprojektet. Søndag skal hjemmet have en overhaling og så skal der ellers slappes af :) måske kommer min egen bærbare endelig til at fungere igen.

I vindueskarmen: er der basilikum i stor stil.

Morgenens optur: der var en Hanuta i min madpakke og jeg har bilen på arbejde

Dette billede har i aldrig set:


Jeg tagger (lidt forsinket): Bitten , MissMuffin og Piskeriset :)

4 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Hehe - tak for det! Jeg må se, om ikke jeg kan nå den i morgen tidlig ;-)

Hav en god weekend!

Linebinevaskemaskine sagde ...

hehe bare når du har tid ;) du må også have en dejlig weekend

Miss Midtjylland sagde ...

iiih... det er altid sjovt at læse, når en blogger fortæller om sig selv :-) Ha en dejlig dag!

Linebinevaskemaskine sagde ...

Huset: de er altså ret hyggelige de små bloglege :)

Send en kommentar