Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

torsdag den 3. juni 2010

Sex & The City 1+2

I går var jeg til sådan en lille sneaky sneaky premiere maraton på begge "Sex & The City" filmene sammen med yndlingstøserne :) Jeg elsker serien, men har af en eller anden underlig grund aldrig fået set eteren. Og skam på mig vil jeg godt lige tilføje.. puuha slemme Line. Aldrig har jeg følt at jeg er gået unødvendigt glip af så lækker en film som efter den første film var slut.
Min indre Newyorker klappede i sine små hænder af glæde under filmen, men der var altså også lidt små tårer. Den er sjov, fantastisk, har så meget lækkert tøj, flotte sko og ja, bare skøn :) Jeg var rigtig godt underholdt (og ville ønske jeg kunne finde ud af at gå stiletter).

Jeg havde ikke rigtig nogen forventninger til SATC 2, men dårlig er den bestemt ikke :) Anmeldelserne af den har ikke været så gode, men jeg var godt underholdt!
Carrie irriterede mig grænseløst i den her film, af en eller anden grund. Jeg kan ikke lige sætte fingeren på hvad det var, men hun var ihvertfald godt og grundig træls meget af tiden.
Det er en rigtig underholdene tøsefilm, der skal ses som fantastisk underholdning og ikke noget dyber mesterværk. Den er rigtig sjov og så er der rigtig mange lækre mænd med deri ;) Der er ihvertfald nok at kigge på. Nu viste de også lige traileren til Eclipse og den har jo et par mange lækre mænd at kigge!

Og så bare lige for at namedroppe lidt mennesker jeg så inde biografen kan nævnes Erik Clausen, en nyhedsfidus fra TV2 i bedste SATC stil og OnslowCrescent jeg spottede på vej til p-pladens pga. hans lækre outfit :) Jeg vidste at søde Missmuffin også var derinde et sted, mens hende rendte jeg ikke ind i

For at opsummere, så er 1eren klart bedst, men toeren er bestemt værd at se :) jeg var ihvertfald meget "tihi, fnis"-agtig gennem hele filmen :)

Puha, det her eksamenslæsning går vist ikke for godt :) De der små snedige overspringshandlinger angriber lidt fra alle sider og min rygrad er vist lavet af budding! Jeg vil også lige offentliggøre at:
  • Årets første Paradis is med yndlingstøserne er spist (jorbærsorbet, hyldeblomstsorbet og jordbærkoldskål, så er det sommer)
  • Jeg kom samme dag til at shoppe lidt (men stadig SU venligt) i en kageudstyrsbutik
  • Sandalerne er kommet på fødderne for at blive :)
  • Årets første solskoldning er i hus!
  • At der kun er et 1 år til jeg er bachelor! (og skræmt fra vid og sans over den virkelige verden) 

5 kommentarer:

MissMuffin sagde ...

Ærgeligt vi ikke lige vidste, at vi var samme sted, samme tid Line:)
Jeg synes også filmen var god- jeg følte mig hvertfald underholdt og det var det jeg forventede at blive:)
Nu siger du kageudstyr- er det Frk. Rønne i Reberbansgade du har været i? Hun har fået vildt mange fine sager, men jeg har styret uden om butikken i laaang tid:)

Linebinevaskemaskine sagde ...

ja meget :)
ja, det er fru rønne ;) jeg kom til at købe en minimuffin form til 24 stk. de har så mange lækre sager og pynt derinde :D

Miss Midtjylland sagde ...

Det lyder også som et par hyggelige overspringshandlinger - puha - dem var jeg også slem til at lave da jeg var studerende.

Miss Midtjylland sagde ...

uha - det lyder nu som dejlige overspringshandlinger - dem var jeg også mester i da jeg var studerende .

Linebinevaskemaskine sagde ...

Huset i Hou: det var nogle helt fantastiske overspringshandlinger ;) men jeg er godt nok styg til det

Send en kommentar