Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

mandag den 7. november 2011

Foråresblomster

Forårsblomster, farver og varme gør mig glad :) Idag har bare været sådan en mandag.. sådan en hvor ser er frygteligt koldt og det hele er gråt i gråt.. og så er jeg på jobsøgningskursus! Mit piskesmæld er rigtig slemt nu her. jeg har mange smerter og svært ved at koncentrere mig hver dag :(
Øj hvor kun jeg godt bruge en bette charter til et varmt sted, men jeg må nøjes med lidt billeder fra foråret.








3 kommentarer:

Tina Liel sagde ...

Hejsa Line♥ Har lige siddet og læst tilbage i dine indlæg - åh alle de lækre kager og inspiration. Og så elsker jeg ejres tøsesammenkomster. Alt den lækre mad. Hi hi kan godt nikke genkendende til sådan en nat på en luftmadras. Havde en lignende oplevelse hos min søster for et par år siden. Madrassen blev også flad i løbet af natten og jeg endte i en junior seng. Og så er der vist en der er lidt efterårstræt idag med alle de smukke forårsblomster du viser! KNUS

Linebinevaskemaskine sagde ...

Jeg fandt dem lige på computeren og trængte sådan til lidt farve og varme i dag :) jeg er så glad for at du kan lide at læse med! du kan tro jeg har lavet mange hyggelige og lækre ting det sidste stykke tid. hehe sådan en flad luftmadras kan virklelig ødelægge en god nats søvn ;)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

øv for piskesmælds gener :( Håber du klarer dig igennem kurserne anyway.

Smukke billeder min pige :)

Send en kommentar