Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

søndag den 23. september 2012

Brunch hos Kristine

Jeg er just hjemvendt efter nogle utrolig hyggelige (og velsmagende) timer hjemme hos Kristine :) Hun havde nemlig inviteret til brunch for laaang tid siden, men da vi først lige skulle besøge Cafe Spiret blev det udskudt lidt. Det er desværre faktisk temmelig lang tid siden at jeg har set Cupcake mafiaen sidst, så det var et skønt gensyn :) Desværre har Bitten pådraget sig noget sygdom, så hende måtte vi undvære!

Der blev rigtig kræset for os og vi startede med en gang lækker øllebrød med flødeskum og kanel! Øllebrød er simpelthen så godt og det er alt for sjældent at jeg får det :)

Der var også et rigtig velsmagende hjemmebagt brød

I det lune hjørne var der de altid trofaste og lækre æg, bacon og brunchpølser

Pålægs- og ostebord :) og hendes fine, fine kopper!

Kristine havde også lavet en spændene variant af french toast med en hjemmerørt yoghurt m. bær til. Rigtig lækkert og friskt.

Vi rundede det hele af med en masse snak i Kristines bløde sofaer. Der serverede hun rigtig lækre og dekorative æblemuffins med valnødder og karamelglasur :) Se der er noget vi kan li´! Der blev sipelthen sørget så godt for os.

Selvom det var ren hygge, havde vi også nogle praktiske ting vi ligge skulle vende med hinanden. Lørdag den 8. oktober er der nemlig Lyserød Lørdag igen. Vi skal igen i år bage ca. 500 cupcakes og efterfølgende sælge dem på nytorv i Aalborg. Lige som sidst, går alt indtjening til kræftens bekæmpelse. Vi vil dog blive frygtelig glade hvis der er nogen derude der kunne have lyst til at sponserer ca. 5 kg smør og 2 kg flødeost. Det vil betyde rigtig meget :)

4 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Tusind tak for idag :) Det var SÅ hyggeligt, og virkelig skønt at se jer igen. Glæder mig allerede til næste sammenkomst :)

Pernille sagde ...

Uhm, karamelglasur!

Jeg har netop linket til dig på min blog - håber det er ok?? Ellers sig til! Du finder mig her: http://migmitogmine.blogspot.dk/

Kh. Pernille.

BRUUN by BRUUN sagde ...

SAVLER. Er så træt af min glutenforskrækkede mave lige nu :-/ Det hele er fantastisk. Godt lavet :-)

/Linda

Linebinevaskemaskine sagde ...

Kristine: Elsker at komme til mad hos jer :) det er så hyggeligt!

Pernille: Det er total godt! Det er det selvfølgelig :)

Linda: ja ikke ;) Min er heller ikke tosset med det det meste af tiden :( det var en super brunch!

Send en kommentar