Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

onsdag den 5. september 2012

Foodfestival på søndag!

På søndag smider jeg resten af Cupcakemafiaen ind i bilen og triller ned til Århus :) Vi kan altså godt lide de der roadtrips. Århus, Vejen eller Herning.. no problemo! Foodfestival here we come!

De skriver selv: "Festivalen bliver et orgie af mad og madrelaterede oplevelser, hvor vi lader dig bespise og underholde hele weekenden igennem. Ud ove at spise dig igennem kornmarken, mejeriet, planteriget, nordiske dråber o.s.v. kan du tage madkurser efter eget niveau, komme i madbiograf, tage på gourmet-picnic langs vandet og meget meget mere. Det handler alt sammen om mad og gode oplevelser".

Festivallen er fra 7.-9. September, men vi kan desvære kun komme afsted søndag. Søndag er der så tilgengæld mulighed for at købe billet til madskolen AnneMads Syltekøkken, hvor Anne Hjernøe lære fra sig om bl.a. marmelade og chutney. Der er også stadig billetter til flere af de andre madskoler :)

Jeg glæder mig til at opleve festivallen. Til at blive inspireret, til at dufte , til at smage og til at lære fif og tricks fra alle de kloge mennesker. Det skal nok blive en skøn dag :)

Hele programmet kan du se her og festivalpladsen kan du se her. Yndlingstøserne tager endda også derned uden mig ;)

4 kommentarer:

Helle Salling sagde ...

JAHHHH jeg har også planlagt at tage afsted - tror det bliver fantastisk. Jeg bor heldigvis ikke så langt derfra, så "no problemo" :-)
Go´ tur!!!
Kig i øvrigt forbi hos mig hvor jeg har en fin lille giveaway kørende - måske der er den heldige ;-)

Marie sagde ...

Ih hvor fedt, jeg skal være frivillig derinde og skal være gæst søndag, så måske ses vi ? :-)

Pernille sagde ...

Det ikke vores skyld :P Men jeg håber da vi ses dernede :)

Linebinevaskemaskine sagde ...

Helle: Jeg tror også det bliver rigtig godt :) vi har et stykke derned, men pyt med det. Jeg kigger lige forbi din blog ;)

Marie: Jeg skal bestemt nok lige hive fat i dig hvis jeg ser dig :D

Pernille: Det er det ikke :D mon ikke vi ses derned og ellers mandag

Send en kommentar