Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

tirsdag den 4. september 2012

Location, location, location!

Ja, det er her vi skal bo om lige under 6 måneder! Spændende ikke ;) Det virker temmelig uvirkeligt lige nu, men jeg håber sådan at det begynder at føle lidt mere realistisk når vi har valgt køkken og de går i gang med at arbejde på grunden. 

Hele klyngen af nye huse kommer til at ligge på marken til venstre

Lige her! Tænk sig, her skal vi bo sammen med en masse nye naboer. Det er skørt, tosset og underligt, men det bliver skøøønt :)

Mon ikke den her lille trold også bliver glad for at få sin helt egen have? Det er trods alt lidt sjovere end bare ligge i sin kurv og kigge på andres haver.

7 kommentarer:

Libbie sagde ...

Det bliver da super godt Line, en epoke i Jeres liv, eget hus og have, det er da stort!

Mit element sagde ...

Hvor må det være spændende at begynde dét kapitel i sit liv, - og med et splinter nyt hus...wauaw! Glæder mig til at følge udviklingen; fra pløjemark til parcelhus :0)

MariaSilje sagde ...

ej det bliver helt fantastisk! (:

//Maria Silje
www.hairbymariasilje.dk

Agnethe - about a girl sagde ...

Ihh hvor er i heldige! Det bliver bare så fantastisk for jer! Her er det stadig drømmen om at få eget, men det skal jo nok komme på et tidspunkt :D

Anonym sagde ...

Skønt område. Er det sendemasten i Frejlev, man kan se på det sidste billede?
Elsebeth

Linebinevaskemaskine sagde ...

Binemor: Det gør det :) Jeg tror måske jeg er ved at blive voksen ;) jeg glæder mig så utrolig meget.

Riks: Det er det! og en smule angstprovokerende med alle de store beslutninger ;) hov fra pløjemark til parcelhus! hvorfor har jeg ikke fundet på det :D

Mariasilje: Meget :D det bliver så skønt

Agnethe: Mon ikke det komme :P Jeg glæder mig godt nok helt ustyligt

Elsebeth: Det er det nemlig :) Det må det næsten være, jeg havde slet ikke lagt mærke til den

Anonym sagde ...

Den elskede mine børn som små at få øje på efter 4-5 timers kørsel, som også var lang tid for børn. At gense masten med de røde blink i mørket vakte stor glæde, for så var vi snart i St. Restrup hos mormor og morfar. I Christiansfeld fik de honningkagehjerter den ene vej og vidunderlige hotdogs den anden. Genkendelige pejlemærker og traditioner gør turen til at udholde for børn. Bare vent til I kommer langvejs fra - så vil I også blive glade for at se masten i Frejlev, for så er I endelig snart hjemme i jeres dejlige hus!!!
Elsebeth

Send en kommentar