Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

onsdag den 31. oktober 2012

Madklub med halloween tema

Jeg havde en rigtig (u)hyggelig aften med yndlingstøserne i går :) Vi havde nemlig madklub med halloweenish tema. Jeg skulle kun sørge for det drikkelige indslag, men det var vist meget godt. Jeg endte nemlig med at tage en tur til lægevagten, en tur på det døgnåbne apotek og derefter hen til den ventende madklub. Heldigvis er det jo nogle søde veninder jeg har mig, så de ventede på mig med den gode mad :) 

Pernille, der stod for desserten i denne omgang, gik all in og lavede også de sødeste sprøde og seje marengsspøgelser.

 Hun havde også kreeret en fin fin hårbøjle med flagermus. Hun er så kreativ :)

Der var rigtig halloween stemning da mig og Pixi endelig ankom. Der var tændt lys i græskarlygten og små edderkopper og flagermus på bordet.

 Forretten var blendende marsmænd aka risotto med ærtepesto. Det smagte rigtig lækkert :)


Hovedretter var amerikanskinspireret pizze med afhuggede fingre og røget svin. Dertil var der gnavegrønt.

 Pixipuffen fik skruet sig ned i lille Eikas lillebitte kurv med et godt tyggeben.

Aftenens dessert var en chokoladekage med karamelcreme i lag og med karameliseret spindelsvæv. Mmm!!

Nå ja og så var der små fine dyr over det hele :)
Næste gang skal vi være hos mig og temaet er thanksgiving!

6 kommentarer:

Christina / TheBigMeowski sagde ...

Det ser ud til at have været en hyggelig aften :) (Håber, du har det bedre).
Glæder mig til at se, hvad du finder på til thanksgiving.

Majken sagde ...

uhhh..... Det ser godt nok godt ud :-)

Tror du at du kan skaffe opskriften på chokoladekagen med karamelcreme?

Super lækker blog i øvrigt ;-)

SWEET PETROLEUM sagde ...

Hvor (u)hyggeligt :)

Maj sagde ...

Årh hvor ser det skønt og (u)hyggeligt ud! Er især forelsket i de små spøgelser OG skønne Pixi ;)

Synes det er så cool med jeres madklub, og at der forskellige temaer, det gad jeg godt... Men det kan jo nåes endnu :)

- Maj :D

Linebinevaskemaskine sagde ...

Christina: Det var det bestemt, selvom jeg ikke var på toppen. Heldigvis er det bare blærebetændelse og det er på retur :)

Majken: Jeg tror måske den kommer på pernilles blog her i løbet af ugen :) tak skal du have!

Sweet Petroleum: Ja ikke ;)

Maj: Haha du er bare faldet pladask for Pixitrolden :D Jeg er også SÅ glad for at vi har den. Det er så hyggeligt :) Jeg håber også at du finder dig en madklub.

Pernille sagde ...

Det var bare SÅ godt det hele! Og ja, jeg har fået smidt opskriften op :)

Send en kommentar