Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

tirsdag den 1. oktober 2013

Lyserød reminder 2013

Lørdag 5. Oktober er der endnu engang Lyserød Lørdag her i Aalborg i samarbejde med Kræftens Bekæmpelse. Og endnu engang er Aalborgs Cupcakemafia på banen og har bagt 600 cupcakes, som vi sælger på Nytorv, over for Barresso. Al indtjening går ubeskåret til Kræftens Bekæmpelse!

Med på cupcaketeamet er: CamillaBittenSabina, mig selv og min lillesøster. søde kristine er er et solidt fundament i kulissen og planlægning, da hun desværre ikke kan deltage på selve dagen.

Det hele er taget af egen tid og egen lomme, men vi har været så ufattelig heldige at få nogle rigtig rare sager fra vores søde sponsorer:

Lé Chef i Gistrup 
Fru Ronne i Aalborg
Pilgaards Bageri i Nørresundby
Dansukker
Dr. Oetker
Haribo
Amo 


Kagerne kommer til at koste 10 kr stk, og vi regner med at bage 4 følgende varianter:
- Red velvet med en skøn kogt, vaniljefrosting
- Chokolade med nutellafrosting
- Gulerod med cream cheese frosting
og det nye barn i klassen, æble/kanel med karamelfrosting!

Så: Lørdag 5 oktober! Nytorv! kl 10-15 (eller udsolgt)! Cupcakes 10 kr! Støt er rigtig godt formål!

Ses vi!?

P. s. Spiser du af en eller anden grund ikke kage, er du mere end velkommen til at komme forbi og give et bidrag alleigevel :)

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kommer og henter en af hver :-)
Mvh Tanja

jjj sagde ...

Aalborg!!!!
Det kan jeg jo ikke bruge til noget, når jeg bor i Odense.
Jeg ville med glæde komme forbi og nappe en eller to, hvis det var i Odense.

VH Hanne/KunstnerKram

Unknown sagde ...

Mums siger jeg bare :P Kommer helt sikkert forbi og køber en kage eller 5. Æææælsker cupcakes ;)

Unknown sagde ...

UHM, jeg skal så meget ind og have en cupcake eller fem :-P

Linebinevaskemaskine sagde ...

Tanja: Det vil vi simpelthen være så glade for :)

Hanne: tjaaaa ;) jeg tror det bliver lidt svært at flytte det hele til Odense ;)

Louise: Du skal simpelthen være så velkommen! :D

Tines hyggeblog sagde ...

Hvor er det super flot det I gør og jeg kommer helt sikkert også forbi

Send en kommentar